Kære flugtskytte,

Vi åbner nu igen tirsdage fra 17:00 til 21:00 og lørdage fra 09:00 til 15:00

Der kan købes lerduer og patroner i klubhuset.

Cafeteriet vil også være åbent i henhold til Sundhedsstyrelsens retningslinjer for ikke kommunalt ejede lokaler.
Der kan igen købes pølser, madder med rullepølse eller ost samt diverse drikkevarer og ikke mindst chokoladebarer.

Ophold dig kun på parkeringpladsen når du henter patroner og/eller du er på vej til en anden bane.

Brug håndsprit og beskyttelseshandsker når du benytter udløseren til lerduer

Følg anvisninger fra banevagterne

Hold afstand min. 1 mtr.

Der må maks. være 9 skytter pr. standplads på jagtbanen og maks. 9 skytter pr. bane, på flg. baner: Nordisk Trap, Skeet, Sporting og OL Trap, brug de opmærkede venteområder.

Maks 10 lerduer per person på jagtbanen pr. standplads pr. runde - Men du må skyde alle de runder du har lyst og råd til.

Ellers brug sund nordjysk fornuft.

Foreningen forbeholder sig ret til at aflyse skydningen hvis retningslinjerne ikke bliver overholdt.

Hold i dag