BOOKING AF INSTRUKTØR

Hvis I er højst to personer uden våbentilladelse (jagttegn eller SKV), og højst tre personer i alt*, så er det muligt at booke en instruktørlektion.

Prisen er 100 kr. pr. lektion af 25 duer, hertil skal påregnes udgift til patroner samt lerduer. Hvis man ikke er medlem af foreningen så påregnes endvidere et gebyr på 50 kr. til gæstekort der dækker hele gruppen. Alle priser kan findes her.

Ønsker du at booke en prøvelektion eller en instruktør, er du velkommen til at anvende formularen herunder eller sende os en mail på booking@aalborg-flugtskydningsforening.dk og vi vender tilbage til dig snarest.

Venligst angiv erfaringsniveau/formål med instruktørbookingen. F.eks., er du i gang med at træne op til din haglskydeprøve, eller har du allerede skudt lerduer i noget tid og ønsker forbedre din teknik yderligere? Ved anvendelse af formularen er det muligt at angive det i dropdown-menuen.

Der gælder samme vilkår som ved booking af arrangementer. Læs information om dette her.

## FORM:2 ##

* f.eks. kan være man op til to personer uden våbentilladelse, samt én person med våbentilladelse. Alternativt én person uden våbentilladelse og op til to personer med våbentilladelse.

Bookingformular

Hold i dag