Kære medlem af AAFF,

Så er ferien ved at være forbi og der er fuld aktivitet på skydebaneanlægget. Vi er nu tæt på 600 medlemmer og der kommer ligeledes mange gæster på banen.

I den forbindelse er det desværre nødvendigt at uddybe nogle af vores regler på skydebanen:

Lerduekort

LERDUEKORT FOR MEDLEMMER er et personligt kort og må KUN benyttes af MEDLEMMER.

Misbrug af LERDUEKORT FOR MEDLEMMER, f.eks. ved at lade IKKE MEDLEMMER skyde på ens kort, betragtes som forsøg på svindel og kan føre til bortvisning.

IKKE MEDLEMMER er meget velkomne på skydebanen og kan mod depositum benytte et GÆSTEKORT.

Sikkerhedsbriller.

Der gøres samtidigt opmærksom på at alle, såvel skytter som tilskuere, SKAL bære sikkerhedsbriller på skydebaneanlægget. Undtaget er parkeringspladsen og klubhuset.

Vi takker for jeres forståelse.