Den 19. august 2017 holder vi klubmesterskaber. Klik HER

Mødetidspunkt:   Kl. 08:00
Starttidspunkt:    Kl. 09:00

Jeg håber at i alle kommer for at deltage og hjælpe til med at afvikle dette arrangement.

Der skydes i 5 discipliner: Jagtskydning (24 duer), Nordisk Trap, Skeet, Sporting og OL Trap

Der skydes i flg. rækker: junior, senior, Old Boys (50+), Veteran (60+) og Super Veteran (70+), i både dame og herre række.

Det koster kr. 25 pr. række og deltager man i alle 5 rækker koster det kr. 100 – man må maks skyde én serie i hver disciplin.

Der vil være præmie til alle vinderne. Der vil desuden være i blandet pulverduer som ved træf udløser en præmie.

Foreningen er vært for gratis rundstykker til alle deltagere, så længe lager haves.

Tilmelding senest den 15.08.2017 - på mail: formand@aalborg-flugtskydningsforening.dk

På Sportskytteudvalgets vegne,
Bo V. Larsen