Vi har løbende nydt stor succes med at tilbyde at ligge rammer til en hyggelig polterabend, et firmaevent eller lignende arrangementer. Såfremt man aldrig har prøvet at skyde før, er dette en både sjov og spændende oplevelse!

Vores arrangementer tilbydes året rundt, også i vinterhalvåret. Vores baner er overdækkede og vi har, som et af de eneste anlæg i DK, også lys på banen. Der kan derfor skydes uanset vejr og solnedgang.

Prisen for et arrangement er 245 kr. pr. deltager samt et gebyr på 160 kr. til forsikring, som dækker hele gruppen.

I denne pris er følgende indeholdt:

• 25 stk. patroner.
  • 25 stk. lerduer.
  • Lånegeværer.
  • Ørepropper (påkrævet)
  • Lån af sikkerhedsbriller (påkrævet)
  • Instruktør.
  • Instruktion.
  • Prøveskydning.
  • Konkurrence.
  • Medalje til bedste skytte.
Booking af arrangementer foretages ved at sende en mail til: booking@aalborg-flugtskydningsforening.dk

Ved henvendelse bedes antal deltagere samt ønsket tidspunkt oplyst, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Med hensyn til betaling kan denne foretages på dagen med kontanter, Dankort eller Mobilepay.

Vi ser gerne at i møder op i god tid, såsom et kvarter før aftalt, grundet nødvendigt, forudgående papirarbejde.

Bemærk: Der betales for det antal deltagere man indledningsvis har booket til, uagtet der senere måtte komme afbud! Vi gør opmærksom på at indtagelse af alkohol på anlægget er forbudt samt skydning foregår i ædru tilstand. Reglen er "kan man køre bil.." og det er udelukkende instruktørens vurdering der gør sig gældende her.

Vi sælger dog øl i cafeteriet, disse på drikkes i og omkring klubhuset, men ikke på selve skydebanen.

GL. Hvorupvej 141
9400 Nørresundby