Vi åbner skydebanen delvist lørdag den 2. maj 2020, i første omgang kun for foreningens medlemmer.

Intet bliver som det plejer. Anlægget vil blive opdelt i 2 sektioner; Jagtbanen og de nye baner inkl. sportingbanen. Skeet- og OL Trapbanen vil være lukket. Der må maks. være 10 personer pr. sektion inkl. skytter, banevagter, tilskuere m.m.

Skydning foregår ved at man booker sig ind på et tidspunkt via vores bookingsystem under Events på vores hjemmeside eller ved at bruge flg. link: https://aalborg-flugtskydningsforening.dk/cms/eventoverview.aspx

Man kan booke tid på jagtbanen eller på sporting og den nye NT bane. Det koster kr. 150 for 50 min. skydning. Betalingsanlægget er slået fra, så skyd så meget du orker i den pågældende periode.

Da vi ønsker at så mange som muligt af vores medlemmer får mulighed for at få luftet skyderen, henstiller vi til at man max. tilmelder sig til en enkelt skydning af 50 min.

Det er vigtigt at du forlader skydebanen til tiden, så det næste hold kan komme til – Der er dermed 10 minutter pr. time for holdene at komme til og fra deres bookede bane.

Klubhus og toiletter vil være lukket. Der kan ikke købes lerduer og patroner på banen.

De tilmeldte vil senest på fredag få en mail med instruktioner omkring mødetid, parkering m.m.

Vi håber at i vil bakker op om dette initiativ.

Pbv.

Bo V. Larsen